Geneva!

TabereCuSuflet.653Geneva este un oraş micut (nici 200.000 de locuitori), si cochet, dar plin de viata! Am traversat lacul cu Mouettes, ne-am plimbat pe faleza  de la portul de iahturi pana la La Peosie, ne-am udat si am zambit sub Jetul de Apa, am facut cu ochiul Orologiului din Flori, ne-am minunat sub Turnul de pe Insula, am vizitat Catedrala din Geneva si muzeul din subsol si ne-am bucurat de soarele de primavara.

Geneva este situat la poalele Alpilor, pe malul celui mai mare lac din Europa, de la care a imprumutat si numele (sau invers).

Este unul dintre primele doua metropolelor cu cel mai ridicat indice al calităţii vieţii! Este, totodată, unul dintre cele mai scumpe oraşe ale lumii, găzduind un număr mare de magazine de bijuterii, orologerii, bănci private şi restaurante de lux, preucm si un număr mare de oameni înstăriti.

In ultimii ani, strainii au devenit din ce in ce mai numerosi, astazi constituind 45% din populatie. Plimbandu-ne pe strazile Genevei, am regasit locuri din cartile lui Cohlo, podul sub care se vand droguri!


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

