8 ore prin Madrid

taberecusuflet-0990Intr-o zi friguroasa de iarna, intre doua avioane, am aterizat la Madrid. La o scurta interogare pe net, punctele de atractie de “neratat” sunt stadionul Santiago Bernabeu, Muzeul Prado, Parcul Retiro, Palatul Regal si o ciocolaterie. Cum noi nu aveam decat 8 ore la dispozitie, am lasat recomandarile si am lasat inspiratia sa ne calauzeasca pasii…

Monumente, cladiri si muzee, toate le poti gasi in Madrid si majoritatea te pot atrage ca un magnet.
Din zborul autobuzului am traversat cateva piete renumite si am coborat la Plaza de Cibeles, unde am intlnit un banner mare care spunea bun venit refugiatilor! Un semn bun ne-am zis si am plecat mai departe, pe jos. Cum nu aveam harta sau ghid, am mers unde am vazut cu ochii, vorba Povestii
Era o zi de sarbatoare, asa ca toata lumea iesise sa se plimbe. Trotoarele erau pline, mai ceva ca la demonstratie. Am ajuns in Plaza de Espana, apoi am zarit o cladire impozxanta. Era Palatul Regal. Eram imbracati cum ne scuipase avionul, cu haine tropicale sub un fâş zgribulit, asa ca am intrat sa il vizitam ca sa ne incalzim un pic. Frumos, nu zic, insa as fi preferat ca pasii sa ne duca inspre Prado sa fiu sincer:)
La iesire am luat din nou frigul in piept. Cu gandul la ciocolateria de pe google, am ajuns intr-un parc micut. Aici am gasit monumentul care m-a impresionat cel mai mult, un templu egiptean. Este vorba de Templul lui Debod din Parcul la Montana.
De aici am mers catre un loc cald, unde am luat o prajitura si am avut ocazia sa gustam renumita ciocolata.
Ultimul popas inainte de intoarcerea in aeroport a fost Parcul Retiro. Pr google spune ca este un parc linistit in care te poti relaxa dupa o zi intreaga de vizitat. Fiind sarbatoare, era plin ochi. Vanzatori ambulanti, scamatori, turisti, frematau pe aleile principale. Am vazut cateva pavilioane interesante si am fost uimiti de vastitatea sa.


Foto: Tabere cu Suflet

Leave a Reply

