Krabi

TabereCuSuflet.0494Chiar daca orasul Krabi nu are atatea de oferit precum regiunea de la care a imprumutat numele, am gasit aici o multime de obiective interesante! Iar dupa ce am vizitat atatea locuri pline de turisti, frenezie si culoare, Krabi s-a dovedit o adevarata oaza de liniste:) 

In mod surprinzator, desi este un oras maricel, cu 50.000 de locuitori, Krabi s-a dovedit o adevarata oaza de liniste, la care jinduiam la finalul excursiei!

Am admirat padurile de mangrove si stancile ciudate ce atarna parca din cer, am urcat cele peste 1000 de trepte pana la Templul Tigrului si ne-am plimbat pe faleza incantatoare a raului Krabi.

 

Foto: Tabere cu Suflet 

Leave a Reply

